18 feb 2013

BIDAIAK



Nire ustez, bidaiak oso dibertigarriak dira.Nik hiru bidai egin ditut,bi Madrilera eta bat Bartzelonara.

Bidaiak beti hegazkinez,trenez,autobusez eta batzuetan kotxez egiten dira.

Bartzelonara joan nintzenean hegazkinez joan nintzen.Hegazkinez leku batera joaten nintzala lehen aldia zen.

Bartzelonara joan nintzenean,Bartzelonaren futbol zelaira joan nintzen.Leo messirekin argazki bat egin nuen.

Hurrengo egunean tibidabora joan nintzen.Tibidaboa atrakziones parke bat da.Lehiaketa batean parte hartu,pelikula bat irabazi nuen.Leku askotara igo nintzen.

Ramblaseko hotel batean lo egin nuen.Hurrengo egunean esnatu nintzen eta hotelean gosaldu nuen.

Gosaldu eta gero,Cristobal coloneko estatua ikustera joan nintzen.Goitik dena ikusten zen.Egun horretan euri asko egin zuen.

Gauean jatetxe batean afaldu nuen.

Hurrengo egunean Sagrada Familiara joan nintzen.Ezin ginen sartu jende asko zegoelako.Taxi bat hartu genuen hotelera bueltatzeko.Bartzelonako Taxiak horiak eta beltza dira.

Azken egunean hartu eta Irunera bueltatu ginen.Oso ondo pasatu nuen.

1 comentario:

  1. Kaixo, Xabi!

    Oso denbora luze pasatu da ni eskola joan nintzenetik eta zuek bloga zabaldu zuenetik.

    Pena da bloga izatea ez erabiltzea. Blog batean edozein gauza, edozein ideia adierazi ahal duzue, eta gainera oso erosoa da bideoak, argazkiak edota marrazkiak ipintzeko.

    Animo eta atera mundura zure ideiak, zure sentimentuak, zure gogoko gauzak.

    ResponderEliminar